Dagens outfit

Igår var en mycket trevlig dag! Jag och Mike firade som sagt 11 månader, snart ett år! och de är lika underbart som alltid, om inte mer underbart! Efter jobbet hann jag se älsklingen en snabbis innan jag begav mig och fikade med Sara :) Nu blev fikat endast 2½ timme! bra gjort av oss!

När jag hade följt Sara till bussen knallade jag hem och utanför vår port märker jag att jag inte har några nycklar och att Mike har åkt iväg med Johan och Sara! Men tack och lov så kom dom och hämtade mig och jag kikade på när dom badade en snabbis. Blev inget bad för mig, eftersom jag inte hade några badkläder, men jag dog inte ;)

När vi kom hem tog vi oss lite kvällsmat och kollade på tv och myste. Och idag har jag bokat hotellet till vår ett årsdag :) Gud vad jag längtar! Tänkte bjuda på lite bilder på hotellrummen och spa:t där vi ska vara lite senare :)

(jag vet att de står dagens outfit under bilderna, men dom är från igår innan jag mötte Sara för fika)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback