Dags att bli snygg!

Fick tack och lov sluta klockan 16:00 idag, så jag hinner duscha och fixa mig ordentligt innan jag möter upp Vanessa :) Har även hunnit med att diska och nu blogga.

Ska alldeles strax hoppa in i en dusch och sedan fixa mig :) Nu med löshår i tar de inte 10 minuter att få håret torrt xD Okej, de gjorde de inte innan heller, men nu tar de nog 25-30 minuter om de ska bli riktigt torrt! Börjar ju snart få bråttom här...

Blir ju en sväng ner på Sommarkväll, så jag undrar vart är bästa stället att ta en drink och softa? Samma som vanligtvis kanske? Några tips? :)


jag verkligen älskar min h&m jacka och scarfen till, och de verkar vara fler som gör de :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback