Dags för frakt!

Då var de dags att skicka iväg de första varorna från min bloppis :) Idag ska jag skicka iväg den rosaprickiga klänningen och den svarta väskan, som blev riktigt poppis!, och nu är den såld. Tänkte springa iväg och skicka klänningen på rasten så tjejen som köpt den får den imorgon, har den redan paketerad och klar hemma. Väskan däremot får jag skicka lite senare, hinner tyvärr inte packetera den på min korta rast.

Känns riktigt skönt att ha rensat lite hemma och de känns jättebra att jag fått så enormt mycket respons på allt jag sålt :) Kommer garanterat bli fler bloppisar i framtiden! Count on it!

Senare idag, efter jobbet, blir de fika och tjejsnack med Sara. Så jag kan dela med mig av mina extremt goda nyheter! Vad de är får ni helt enkelt vänta och se ;)




kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback