Farmors pannkakor

Finns de något godare än farmors pannkakor? Svar nej! Min farmor gör världens bästa pannkakor och igår var jag så sugen att jag höll på att dö, och då fick jag pannkakor. Med färska blåbär och grädde. mums!

Igår hade jag en heldag med min farmor. Det var supermysigt och alldeles för längesen. Vi var och shoppade på bland annat hemtex & gina tricot. Självklart bjuder jag på bilder såfort jag kan.



Vi tog oss även en sväng ut till IKEA och inhandlade en skohylla, hatthylla och en stekpanna i rostfritt stål, supersnygg! Och på lördag ska jag och Mike åka ut och köpa de sista till hallen sen ska de bara målas och allt ska upp.

Kan sammanfatta med att de var en helt underbar dag, med mycket prat och mys, som definitivt ska göras om snart.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback