I'm a happy girl :)

Igår var en bra dag för mig! Mycket som hände, roliga överraskningar (som jag håller för mig själv ett tag till) och en riktig nykär dag! Jag och Mike betedde oss som på vår andra dejt och pussade strup i kvarten hela dagen, vad mer kan man säga en underbart?

Idag börjar också likna en riktigt bra dag. De där riktigt nykära håller i sig och jag längtar till lunchen då jag ska äta med Mike och sno mig några pussar. Ikväll vet jag inte vad som händer, med lungt och mys blir de. Jag är helt slutkörd efter igår och min rygg värker! Varför den gör de får ni vänta och se!


jag älskar dig, gubben. you are my everything <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback