Mysdag :)

Idag har varit en riktig mysdag! Dagen började med en hälig frukost med nybakde ciabatta bröd, wich i love! Jag tog mig en sväng ner på konsum medans Mike sov och överaskade honom kl 12:30, när jag var så hungrg att jag höll på att dö.

Idag har vi även varit ner på stan en sväng, sprang på min farmor, faster och äldsta kusin, kollade på lite inredningsdetaljer och kollade in rean, men hittade inget. Det finns ju verkligen ingenting i den här staden!

I eftermiddags kom Annabelle och vi har både gått till Willys och handlat fruktsallad osv och även gott till boulognern och lekt. T o m jag åkte den stora rutschkanan *stolt* men den känndes ganska liten nu, jämfört med när man var liten. Kanske inte så konstigt? Sen provade vi alla tre slänggungan, men jag och Mike var för stora för att komma hela vägen :(


mums!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback