Shopping & Minigolf, och imorn: besök!

Idag har jag och Mike cyklat runt och handlat lite smått och gott :) Okej, Mike skjutsade mig, men de är ju min cykel så ;) har köpt bland annat en jättefin värmeljusgrej för 3 ljus, fat till blockljus och sen köpte jag även ett champagneglas och pocketboken Djävulen bär prada. Jag är snart färdig med STAR så då måste jag ha något nytt att läsa.

Just nu pumpar Mike Guitar Hero på högsta volym, och jag bloggar, som du kanske fattar. Vi har precis käkat och lite senare ikväll så ska vi ut och spela minigolf i boulognern med två av mikes kompisar. Blir första minigolfen för i år för min del :)

Imorgon väntar vi besök, i form av Annabelle som ska komma och sova över hos oss :) Då ska vi ut och ha kul och på kvällen tacos och mys med film.


hittade den här fina bilden nu, som mike fixade och la som min skrivbordsbakgrund en gång när vi börjat träffas, fy vilken underbar pojk jag har!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback