Smoothie-mix is the shiet! ;)

Jag kan ju lätt säga att smoothie-mix is the shiet! Jag och Mike var nyss en snabbis på Willys och köpte inte mindre än 5 förpackningar mix och vi hade även en hemma redan. Man kan aldrig få för mycket! Fyllde även på med Juice och Yoghurt. Smoothiefamiljen Modd-Eriksson!

Som jag nämde tidigare har jag och Mike varit och käkat på Axmar brygga med mina mor- och far föräldrar och även fikat. Jag käkade grillad fläskfile med pressad potatis och en väldigt god sås. Nu märks de att jag bor med mike som gillar sås, eftersom jag aldrig ätit sås innan och nu vill jag ha de! Bara en av alla grejer som jag älskar med mike <3

alá Cribs ska ni nu få en inblick i min frys! Dock inte fylld med champagne och skit här, utan smoothiemix! Hela understa lådan för att vara exakt (A)

Nu kom Mike med världens underbaraste ide, så nu ska jag fram och göra smoothies, plocka fram filten och gå ut och mysa! Jag är så fruktansvärt kär i min älskling, och vårt förhållande är så grymt underbart att jag inte vill ha de på något annat sett, någonsin! It's me and mike for life!


behöver jag säga att vi gillar smoothies?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback