Äntligen lite sol! Vem mer var på väg att dö?

Nu har de äntligen kommit lite sol, peppa peppa ta i trä. Ser fram emot några varma dagar nu förhoppningsvis och gärna någon mer i sommar också, om de inte är för mycket att be om ;)

Idag blir en riktig fixar dag för mig och Mike :) Vi ska städa, flytta över lite av hans möbler, sätta upp alla hyllor och plocka ordning så många kartonger och påsar vi bara kan! Lär ju ta sin lilla tid, men de roligaste på dan kommer senare.
Ikväll kommer Erik och Johanna förbi på lite kortspel, film och kanske lite godis? Okej, MYCKET godis :)

Har även fått lite presenter av min mor, för hon tyckte jag var så duktig i skolan och stolt över att jag fått ett dansstipendium av skolan. Lite stolt över de måste jag säga :) Fick ett berlockarmband i silver och idag fick jag en superfin vit t-shirt med läcker rygg. Kommer bilder på det snart hoppas jag.

Här  bjuder jag på lite mer bilder från Mikes student som jag snott från Marlenes blogg ;) enjoy!








kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback