Äntligen nöjesmix! De kunde ju jag sagt för många månader sen!

Igår läste jag de bästa någonsin i nya nöjesmix! Fast hade dom frågat mig hade jag ju kunnat konstatera det för ett ganska bra tag sen, men bättre sent än aldrig.

Spana in sidan 39 och utelistan!

Strumpbyxor som plagg:
"Nåt av de fulaste man kan ha på sig är T-shirt och strumpbyxor. Bara. En inte särskilt lång tischa, ett par strumpbyxor och en jacka och så går folk ner på stan? Jag bara väntar på att de ska komma nån springandes efter dom och skrika Hallå!!! Du glömde kjolen!!!"

Till lite roligare saker :) Igår följda matilda med hem så åkte vi tre iväg till rusta och handlade lite målargrejer och lite mer, sen till willys och handla lite mer mat, eftersom kylskåpet kom igår, tack och lov!

Men dagens bästa, förutom det i nöjesmix, var nog inköpet av min nya parfym! LOVE IT! Paris Hilton - Can can <3



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback