Äntligen tillbaka till civilisationen!

Nu har jag och mike äntligen fått internet som andra normala civiliserade människor! ;) Tack comviq för erat comviqsurf!

Idag har varit en lång dag, fast klockan bara är  16:11 just nu. Har varit på Fridas konfirmation, men gud va lång den var! Kyrkan hade kläm in hela mässan (som alltid är på söndagar för alla) mitt i progammet så vi blev ju fast där i drygt 1½ timme, utan frukost i magen! Inte så vidare trevligt..

Efter det bar de av hem till kusinera på massa mat som vanligt, och världens godaste efterrätt! Kladdkaka med grädde och jordgubbar & hemgjord pannacotta, vilken var jättegod, bra gjort Frida :) Jag är en mycket tuff matkritiker kan jag lova!



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback