Är de sommarlov? :O

Är de verkligen sommarlov? Jag är en sådan person som lätt anpassar mig efter situationen, därför känns de nu som att jag inte går i skolan alls. Det kanske har att göra med att min sambo precis tagit studenten?

Hur som helst så är det ju sommarlov! (nice!) och imorgon får jag reda på exakt vad och när jag ska jobba i sommar. Lutar ju i allafall mot 4 veckor av arbete, vilket är najs! Ska man våga be om löneförhöjning ? Jo man lär ju prova ;) Har man jobbat på samma ställe i 3 år så kanske man vågar? klart man ska! Man sa ju få vad man förtjänar!

Nu är de bara mysigt kvar av dagen :) Skickade precis iväg Mike till Willys att handla lite Jucie och frukt etc. Han orkar inte gå, men cykla orkar han? Han är bra underlig min pojk, och de är bara en av hans underbara egenskaper som jag totalt älskar! Älskar man någon, då älskar man ju allt med den personen. Så är det ju bara, annars är man nog med helt fel person.

När Mike kommer tilbaka från sin cykeltur ska vi ta och mysa i badet med tända ljus, kanske även soft music? VI har ju fått hit mikes hemmabio-system så nu kan vi få riktigt bra ljud ;)

Senare ikväll blir de kolla på en film som går på tv, Wisegal heter den och är en av tre filmer som går nu 3 söndagar i ra på kanal 5. Denna filmen är med Alyssa Milano, jag tycker hon är jättebra :) Har nog sett varena avsnitt av förhäxad ett antal gånger! eller det har jag garanterat!


Systrarna Lindberg under grillning hos farmor (ursäkta den suddiga bilden)


Min far & Mike grillar under ett parasoll i spöregn!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback