Glad Midsommar! (och jag har officielt den mest tråkiga och använda rubriken idag)

Ja, mer klyshigt än glad midsommar idag blir de väl inte? Visst de är ju midsommar och allt men jag vettefan vad jag har för relation med högtiden. När man var liten var de jäkligt roligt, men de känns som att med åren har de roliga bara blivit drygt (?) eller är de bara jag?

Även om jag inte riktigt förstår varför midsommar ska firas så lär man ju göra de, de är ju ändå en tradition! :)

Igår  hade jag en trevlig dag på stan med farmor! Och de var början på en lång släkt/familj helg för mig och mike. Idag är vi ute hos Mikes föräldrar och firar midsommaren, imorgon ska vi hem till min farmor och farfar och käka och umgås, och på söndag ska min största kusinvitamin konfirmera sig (stavas de så? vet inte eftersom jag inte är konfirmerad om du inte visste de.) och de bär vidare av till middag och så hos Kusinerna innan vi ska dra och träffa Mikes ena syrra. Fullspäckad helg minsann!

Jag har även shoppat lite, en vita stickad tjocktröja för att vara mer exakt :) Tyvärr så har jag inte hunnit ta bild på de och de kommer bli mycket mer grejer jag bjuder på så fort jag har fått internet i lägenheten! 


Glad midsommar på er alla ! :)



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback