Har vi alla lite champagneflickan i oss?

Igår började jag läsa en ny bok, champagneflickan: en svensk strippa berättar. Än så länge verkar den jättebra! Är alltid extra roligt och fascinerande att läsa böcker som är baserade på sanna historier. Jag har, förutom denna, även laddat upp med boken STAR av Pamela Andersson som jag ska läsa sen. Har verkligen inte haft tid att läsa böcker nu i vår, p g a all skola, men nu är de dags att börja igen! :) så sjukt mysigt att krypa ner i sängen och läsa en stund :)

I första kapitlet i Champagneflickan pratar hon om att om man spelar en roll, en person, så blir man snart den rollen själv. Det är så hon lyckas fortsätta som hon gör. Hon tar rollen av en strippa och efter tillräckligt lång tid så blir de hon. Och jag undrar är de inte så ? Blir vi inte alla lite som vi umgås? Blir vi inte alla som vi vill vara tillslut? Om du börjar bete dig på ett sätt så blir de sättet nästan alltid naturligt efter ett tag ? bra, som dåligt... Vad tycker du ?



Igår var de mycket som hände :) Jag och mike åkte och köpte vit färg till resten av lägenheten och även en fototapet i form av den kända bilden på brooklyn bridge, som ska sitta över sängen, kommer bli så fint! Såklart kommer de bilder såfort vi är klara med lägenheten. Vi kollade även ut en soffa igår, en grå/blå/svart tygsoffa med divan och matchande pall. Så sjukt snygg! På kvällen målade vi färdigt vardagsrummet som blev jättefint! Nougat väggar och en brun vägg i färgen kakao, love it!


vår väggtapet/målning/stor plansh grej :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback