Jag och Mike har tjänat både svenne- och pensionärspoäng idag :)

Jag vet att jag skrev att de skulle komma bilder från studenten idag, men de går tyvärr inte :/ Jag hoppas verkligen på att fixa internet till veckan. :) Anledningen till att jag kan blogga nu är för att jag har lånat Robins dator medans han och mike är och handlar pizza, men jag ska ha kebab, kände att de var 100 år sedan man åt de!

Idag har jag och mike tjänat ruggiga svennepoäng och pensionärspoäng :) Vi tog bussen ut till Valbo och shoppade loss lite på IKEA för 1000kr ganska exakt och massa grejer fick vi! Vi köpte en kökslampa, badrumsmatta, hyllor, bestickhållare, glasskål m.m. Finns de nå svenningare än shopping och korv på IKEA? Nu märks de att vi riktigt flyttat ihop ;)



Jag fick även ett par jättefina örhängen från KICKS. Kostade 199kr men de var dom så värda! De är i guld och formade som löv, med små strasstenar, sjukt fina! tack min älskling <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback