Lite smått och gott!

Idag har jag lite smått och gott åt er läsare! ;) Idag ska jag iväg till Isabella, som fyllt 18 ! GRATTIS GUMMAN :) grym dansare och grym vän!

Nu har jag precis kommit hem från butiken, mamma kikade förbi med tv-kvittot och lite framkallade bilder från balen! :) så fina blev dom. Precis dom bilderna jag och mike tyckte om! Så nu sitter dom på vår tavelhylla i sovrummet.



Nu märks de att jag och mike har varit ihop ett bra tag! 10 månader på lördag för att vara exakt! :) dom bästa 10 månaderna i mitt liv! Idag skulle vi "sätta pris" på varandra när vi inte hade något att göra i butiken och vi skrev samma sak! Fast jag på engelska och han på svenska! haha



Vi har även varit och gjort ett inköp till lägeneheten häromdagen! En jättefin stor vit lykta att ha på golvet och igår invigde vi den medans vi mös i soffan till so you think you can dance! Fan vad jag älskar de programmet! :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback