Mezopotamya (eller stavas de så?)

Igår hade jag världens bästa dag! Det är inte ofta dessa dagar händer, men nu har de gjort de! Dagen började med att jag fick en fin sovmorron, vi möblerade i sovrummet och sen bar de av till skolan.

Idrott var vår sista "riktiga lektion" för iår och den var på fjärran, jag och matilda valde dock att inte bada, jag eftersom jag hade betygsinfo med dansläraren ganska snart efter. På idrotten fick jag iaf mitt betyg, MVG, fatta hur stolt jag är? Känns alltid kul när man lyckats jobba upp sig och att man själv känner sig nöjd med vad man presterat. :)

När dansbetygs-info grejen kom trodde jag att jag skulle dö! Snack i hundra år innan poängen, alltså betyget, kom och jag trodde att jag skulle få ett G och jag kände mig väldigt stolt över att få ett VG, men sen tappade jag hakan! Jag fick MVG i alla tre danskurserna och jag har nog aldrig varit så nöjd över något betyg, ever! Eller Eng C och detta får en delad första plats!

På eftermiddagen fixade jag in alla saker i sovrummet, invigde en klänning från gina tricot mötte jag upp Vanessa och vi begav oss till Mezopotamya för att käka med Bella & Nelly, aka alla dansarna, myyyys! Maten var supergod, vi satt och snackade i typ 2½ timme och de var så sjukt trevligt! Tyvärr är de bara nelly som har bilder... men de får ni leva utan. En helt underbar kväll var det, och dag!

Nu sitter jag på jobbet och lånar en dator, eftersom vi än inte fått internet och ska snart palla mig iväg och möta upp mike vid möbelhuset och boka soffan :)

Har även köpt lite småsaker idag, som nagelklippare, sminkbortttagning och sånt där smått och gott till badrummet! :)


mezopotamya, så mysigt! varmt rekommenderad!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback