Mys i biomörkret med min Sambo :)

Fan vad jag älskar att säga Sambo, eller vi älskar att säga Sambo! Något av ett internt skämt, eller vad man ska kalla de jag och mike håller på med ;)

Igår bestämde vi oss för att säga fuck you till vädret och gå och mysa i biomörkret :) Vi såg på Baksmällan, och den var riktigt bra! De roligaste var att vi mötte Erik och Johanna där! Vad är oddsen att man går på exakt samma bio?



Idag vaknade jag av att mobilen ringde och de var jobbet som undrade om jag kunde jobba något idag, visst sa jag och här sitter jag! Jobbar mellan 13-17 idag, vilket är värsta tråkigt, men kolla vädret? finns de något bättre att göra? svar: NEJ! Jag längtar tills jag får gå hem och krypa ner och mysa ännu mer med min sjukling där hemma! :)

Det verkar även som att de löser sig med sommarjobb för mig, i 4 veckor, och jag hoppas verkligen att de går vägen! Jag måste ha pengar! någon mer som är lagom pank såhär till sommaren? Tycker att de är sjukt svårt för oss ungdomar att få sommar- och extrajobb då folk överlag verkar tro att vi alla är dumma, lata och oansvariga och de tre orden är raka motsatsen från vad jag är! Så dra inte alla över en kam, lär känna personen, ge någon en chans!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback