OMG! dagens chock!

Idag när jag loggade in på blogg här såg jag att jag har fått ett nytt besöksrekord! Ett som är riktigt, riktigt bra! Jag blir så himla glad, och tack alla 278 personer som klickat in på min blogg!

Idag ska jag iväg til Ockelbo marknaden och sedan grilla hos mormor och morfar. Men dagen har börjat med en mysig frukost med färska svenska jordgubbar och mys, följt av röjning och dammsugning och disk. Inte de roligaste kanske, men finns de nå skönare än att komma hem till en nystädad lägenehet?

Nu ska jag strax hoppa in i en dusch :) Hoppas ni får en bra dag!


jag och mike lekte fotograf med jordgubbarna och min kamera, bästa bilden blev den här :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback