PSST! Jag älskar dig :)

Fick alldels nyss ett sms från mike, som sitter i ett annat rum om förslag och bad och mys. Tackar man inte nej till! Hans sms avslutades med PSST! Jag älskar dig :) , därav rubriken. Finns de något mer underbart sett att avsluta dagen?

Om ni inte visste redan så firar jag och mike 10 månader idag :) Nu längtar jag otroligt till vi firar 1 år. Då planerar vi nog att ta en spa-weekend ngnstans, bara vi två. Inga mobiler eller nåt! Mer underbart blir de inte!


jag älskar dig, mer än livet! <3

kommentarer
Postat av: Bella

Grattis! :)

2009-06-28 @ 15:51:27
Postat av: mikeeriksson.blogg.se

2009-07-01 @ 15:37:10
Postat av: Mike

älskling kolla din mobil.. höhö <3

2009-07-01 @ 15:37:43
URL: http://mikeeriksson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback