Skärpning butikerna!

Igår, innan maten, så tog jag mig ner på stan en sväng för att köpa mjölk och lite annat mys till kvällen :) Så skulle jag köpa OLW - smörpopcorn. Jag gillar inga andra sorter och måste därför ha just den, men tror du den fanns? icke sa nicke. Så jag pallade mig från konsum och iväg till ICA men tror du det fanns där? nääää. Fanns inte heller på willys eller citygross när jag storhandlat. Vart kan man hitta mina kära popcorn? ska jag behöva åka ut till bomhus eller?

Senare på kvällen hade spelade jag och mike xbox :) en mycket rolig syn! Vi spelade lite olika och jag suger på bilspelen, men jag kan ju meddela att jag vann 2 ggr ;) Sen spelade vi doom 2! Precis de spelet som min farsa spelade för 100 år sedan och jag alltid velat spela! Världens sämsta grafik, men fan va roligt de var!

Fasst jag ser ju mer fram emot att vi ska köpa singstar och buzz så fort vi kan :) tjejkväll hos miiiiig! Ingen slår mig på singstar ;) så jag vågar inte  prova min tur mot mike, där kan jag nog ha hittat en tuff konkurrent!



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback