bowling!

We bowl like pro's ;) eller vi önskar, eller hur mike? skruven och lyckopottan rättare sagt :)

Idag så hade jag först en lååång håltimme, då jag och vanessa tog oss en sväng runt staden. Jag fixade ett VISA kort så nu kan jag börja shoppa på ASOS ! yesbox i'm happy :) Sen hade jag balett då vi gick igenom koreografin till balettuppvisningen som jag inte vet om jag vill vara med på. får se får se :)

Klockan 13:45 mötte jag upp mike och gick och bowlade. Fast nu förlorade jag :( med 3 små poäng och jag hade vunnit om vi inte valt att sluta tidigt. Min älskling är bäst!

Efteråt gick mike och gymmade med sebb, medans jag åkte hem :) Käkade lite och vips så kom mike en timme tidigare än jag trodde! hann inte ens fixa myset jag tänkte :( missade hans sms från bussen då jag glömt stänga av ljudlös. Blev mys ändå lite senare, efter käket, med film och godis :)

nu längtar jag som fan tills imorgon då mike kommer hit efter jobb+gym och myser och sover hos mig! bättre blire inte :)


min nya telefon :)

kommentarer
Postat av: Bea

nice telefon :D

2009-03-04 @ 03:46:30
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback