'cause it's saturday night, oh yeah!

Jadu, min första lördag jag inte behöver åka hem klockan 12, då gör jag de vafritt! Var iväg med Bella, Vanessa och några till på förfest, medans mike var på alexs inflyttningsfest :) Sedan tog vi 23:20 bussen hem till mig och myste med film :) Passengers, kom inte så långt på den så vi fick kolla färdigt idag :)  ikv blir de Walk the line och kebabpizza!

fråga! finns de något mer irriterande än att sitta på bussen hem en helg, nykter, när alla på bussen är fulla, skriker och de stinker öl och sprit! usch! bussen var helt full igår när jag och mike skulle hem. fyfan!

nä, nu ska jag snart hoppa in i duschen, och kolla upp vad xbox kostar på pricerunner ;)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback