En ny vecka, nya tag!

Eller, nya tag kanske var att ta i ;) Man är ju fortfarande rätt seg från i lördags och då äre illa! haha. Kul som sjutton var det iaf :) Så härligt att träffa alla gamla klassisar och umgås. Kl 23.00 tog jag bussen med några fler och åkte ner på stan, vissa åkte vidare och så men jag mötte upp mike och sen vanessa och drog till hangloose.

Blev en rolig kväll, men tyvärr var vi tvugna att dra kl halv 2, eftersom mitt knä började göra jätteont :/ men idag känns de mycket bättre och idag får jag se om de pallar dans :) hoppas på de, nu har man fått suttit för mkt!

I eftermiddag är de en redovisning på engelskan, inte roligt, speciellt eftersom jag inte är helt nöjd med min uppsats, men jag tror vi får en vecka att korrigera efter idag :) Sen bär de ut till skogen, och vid de här laget vet ni nog vem som bor där ;) älsklingen min såklart !

Har inte så mkt bilder från i helgen, men dom kommer ikv skulle jag chansa på :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback