god natt påre!

Nu har dagen kommit till en ända :) Äntligen kanske man ska säga? Kom ju tyvärr ingen vart på engelska uppsatsen, men jag kollade på filmen och skrev en sammanfattning och scener jag ville referera till, så nu ska jag skriva hela imorn, då jag slutar jättetidigt.

Mitt knä gör jätteont! :( och mitt tigeralsam är borta..Vad ska jag göra? funderar på om jag måste gå och köpa typ reparil eller något imorgon på apoteket. Gör jätteont och de går upp och ner med smärtan. mest mest upp! har nog sträckt en sena i knät :/ hoppas de löser sig fort. Ska ta de lungt nu på dansen resten av veckan så man är hel och fin till helgen (A)
den här helgen kommer äga!

Nu har jag precis tvättat, tagit reda på allt, bäddat om sängen, slökollat sex and the city och nu väntar man på mikes och mitt dagliga kvällssamtal, som du nog vet om du läs min blogg förr :)


god natt och sov gott allihopa!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback