Inte min dag?

Nä, idag var de inte min dag! Fick nämlign reda på att jag har förestlning samma dag som jag och mike ska på hans syrras maskeradfest :/ Känns jävlgt tråkigt då jag bara hinner komma till dom, fixa mig där och sen möta alla i taxn ner till goya! menmen, glad att jag hinner vara med ngt iaf. Ska vara ängel, så nu lär jag hita kläder och köpa vingar :)

På tal om köpa, imorgon blir de äntligen köpa gymkort för mig! Ska bli så sjuuuukt skönt kan jag lova. Känner verkligen att jag måste få träna lite, bli man alltid glad och mår bra av. Ska dit imorgon med mike :)

Nä, nu måste jag ringa mike och sen sova :) bjuder på en bild från helgen.


kärleken bara växer för varje dag och den där nykära känsan verkar aldrig avta, du och jag för alltid <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback