It's more then love, it's the reason why the sky is blue <3

Loggade nyss in på msn och såg att älskling hade skrivit, äntligen är han snart på väg ;) Så gulligt som min rubrik hette jag på msn i början när vi började träffas. Så roligt att se sånt gammalt, tack och lov har jag sparat alla konversationer från den första till den sista! Kommer bli grymt kul att göra något med senare i livet.

Idag har varit en hel repdag på cirkushuset :) Hade första riktiga genrepet, som gick mycket bra. Gick från 8:30 till 16:00 och imorgon ska man vara på konserthuset 10:00! Ingen sovmorgon för mig alltså :( + att jag missar 3 timmar på marlene's maskeradfest :( Provade min oufit idag och fyfan vad jag hatar maskerad, men klänningen eller korsetten och kjolen blir de helt klart igen!

Ikv ska jag och mike mysa, är själv hemma så blir extra mycket mys :) Blir att först laga mat och käka lite mysig middag och sen mys med film :) den här kvällen behöver jag!

Fick reda på att typ hela min släkt kommer och kollar på Samba Brazil imorgon :) Både farmor, farfar, pappa, mina syskon, mormor och morfar kommer! Hela tjocka släkten på en gång!  tyvärr kan jag ju inte åka med på middag innan eller umgås efter :( Hade så gärna velat varit med och gått ut och käkat middag, men så kan de vara. Fan vad man missar den där kvällen.

stressig helg, men kul ska de bli! och nästa helg lutar de mot en tjejkväll med utgång med erika om hon vill ha mig ;)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback