långprommis, äntligen!

Jadu, äntligen har man fått ut mike på en långprommis ;) Tyvärr började de regna där vi satt oss, så vi gick hem igen :) Nu när man är ute i bushen är de ju faktiskt mysigare att vara ute och gå i lugn och ro. Vi gick och satte oss vid en grillplats och mös lite :)  tyvärr kunde vi ju inte grilla, eftersom min matätarförmåga inte är helt bra än ^^ men de blir bättre :)
Finns de nå mysigare än att dra på sig mjukisar och gå en promenad och hålla handen och bara vara?

Igår var vi iväg till Marlene och Tommy och käkade och fikade, eller jag käkade inget men alla andra gjorde ;) Åkte dit med hans föräldrar och så var maria och jakob där också. Ska bli roligt nästa helg när de blir födelsedagspartyt! Måste ju bara hitta en outfit, några förslag på var man kan köpa snygga utklädningskläder och vad man kan vara?

Ps. Förhoppningsvis kan jag få min tatuering som jag vill ändå :) Håll tummarna med mig (Y)


lutar åt den här outfiten :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback