Så lite gör så mkt :)

Ja fick nyss en jättegullig kommentar här på bloggen och man blir så jäkla glad :) Tänk om vi alla var lika duktiga på att ge vänliga ord till ngn då och då! De får de bli skärpning på jessica!

Idag har jag bara varit i skolan, och herregud de var jobbigt! Har ändå haft en supereffektiv dag :) Jag vet inte varför men idag var skolan rolig. VI hade matte och svenska och gissa att jag jobbade på båda! sen var de lunch och idrott, var basket och jag blev helt slut och dyngsurmen då känner man att de tar. Efter de var de direkt till danslektionen och idag har vi kommit jättelångt på vår egen koreografi! Känns jätteskönt :) fyfan vad bra vi är!

I de uppdelade styckena ska jag koreografera med Vanessa och Christian, vilket känns bra eftersom vi alla har samma stil på dans ungefär och typ samma vision av hur vi vill ha så imorgon blir de att fixa den :)

Nu är jag fortfarande svettig och äcklig från lektionerna och kom precis hem. Ska ta mig en härlig dusch, göra lite käk och sen kommer mike och ska sova här! ÄNTLIGEN! Vi har haft sån himla sakna period de senaste dagarna kan jag lova. fy de är inte roligt :)




kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback