saknaden är enorm!

Idag har jag varit i skolan som vanligt :) Haft massa dans idag, men tyvärr så missade jag nästan hela eftermiddagslektionen, eftersom jag fått tid på hälsocentralen. Har fått jätteont  mitt sår, som blivit infekterat och måste få läka av sig själv, kan inte få nå salva eftersom de är i munnen såik värktabletter :) starka, sm man ska ta med alvedon men jag vet inte om dom hjälper :/ Bara tagit en dos, så man lär väl ge det idag, men de gör fortfarande jätteont :(

Hatar de då jag knappt kan tugga, aka inte äta och nu är de mer än ett dygn en jag kunde äta mat :( Är skithungrig men jag får nöja mig med smoothies och yoghurt. usch! nu får de fan bli bättre tycker jag!

Saknar mike min också! Låter nog så sjukt töntigt, eftersom jag sa hej då till honom imorse, jävlen fick sova kvar när jag var tvungen att kliva upp, men 5 minuter mys fick jag iaf :) Saknar honom ändå! Jag hatar att sova själv, inte för att jag kan sova just nu ändå :/ Sov ingenting inatt, men de nya tabletterna gör en trött så förhoppningsvis kan jag sova så de blir helg och jag får mysa sönder! :)

Jag och mike låg och pratade om våra första dejter igår innan vi skulle sova :) Gud vad roligt de är att tänka tillbaka på hur nervös man var och hjärtat gick så enormt fort att man trodde de skulle hoppa ur! Kommer ihåg allting från första träffen och första pussen <3 bättre än så blir de inte!


eftersom jag inte orkar fixa photoshop tänker jag lägga ut den här väldigt enkla bilden som jag skillat gjort

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback