Walk the line, again!

Ja, då sitter man här hemma i sängen, eftersom min eng c lärare var sjuk får jag jobba med min essay hemma :) Ganska skönt och bra då jag måste se filmen igen nu och anteckna och kolla tider för vissa scener att referera till. Inte roligt kan jag lova, men måste man så måste man :)

Senare idag händer ingenting. Gjorde illa knät idag på danslektionen, får se om jag kan börja gymma imorgon, mår mike bättre i nacken ska jag skaffa kort, men börja köra rygg och mage. vill börja gymma nu!

Idag fick man träffa matilda igen också :) Vi tog oss en sväng på stan på lunchen jag, hon och Vanessa, köpte lite smått och gott och jag valde min födelsedagpresent (A) lite handling blev de också, men inte till mig tyvärr..

Nä, nu lära jag kolla på filmen :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback