wannabe

Jadu, till min och mikes 6månaders dag bestämde jag mig att skriva en dikt (A) Mike är typ 10000ggr bättre på det och jag är dåligare än vanligt^^ men jag skrev än som inte var helt gräslig så den tänkte jag bjuda på :)

Till min älskling Mike <3


Du är den som får mig att vilja kämpa, när jag bara vill ge upp,

Den är den som får mig att vilja leva, när jag bara vill dö.

Du är den som får mig att skratta, när jag bara vill gråta,

Och  du är den som får mig att vilja, när jag inte orkar.

Så mycket betyder du för mig.


Den är den som får mig att andas,

Du är den som får mig att leva,

Du är den som får mitt hjärta att slå.

Så mycket betyder du för mig.


Du är den jag inte kan leva utan,

Du är den som äger mitt hjärta.

Så mycket betyder du för mig.


Du och jag förevigt.

Förevigt du och jag.


Jag älskar dig, mer än ord kan beskriva. Du kommer föralltid ha mitt hjärta och jag vill föralltid ha ditt. You and me, always and forever <3


kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag tycker att din blogg är så söt (:



Ha en bäst dag!



Kram

/Linnéa

2009-03-04 @ 12:16:12
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback