Waynes, Polhemfrisörerna och mkt mer!

Idag har varit en riktigt soft dag med massa roligt :) Har hunnit med ruggigt mycket måste jag säga! nästan lite stolt, eller kanske inte stolt^^

Dagen började med att gå till historian, där vi fick sluta på en gång, tack snälla torsten! Då avgjorde jag och Vanessa att vi skulle unna oss en lunch på nya Waynes! Vi käkade bakad potatis med kyckling och cashewröra, muums!



Kollade även in stan en sväng, hittade jättefina klänningar på VILA. Kommer verkligen bli sommarens ställe för mig. Så himla mycket fina klänningar och kan ha nästan alla! bättre än så blir de inte :)


Senare begav jag mig till Polhemsfrisörerna med Mike. Skulle ju dit och fixa lite då, och vi hade inte planera att göra något, men så blev de ju :) Mike fick tillbaka brunt hår och gladare människa får man leta efter ;) Sen var de min tur och snälla Sanja blekte blonda slingor på mig och sen klippte topparna. Så himla skönt! Så här fint hår har man nog aldrig haft :) thanks!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback