Ännu en stressig dag!

Imorgon blir en händelserik och relativt rolig dag! :) Förutom matteprovet, kan jag lova att dagen blir bra! Nu är de ända de hänger på är om ett vsst på skor finns kvar på crispin! annars dör jag! :(

Imorgon händer: Matteprov, Leta efter skor till balen + köpa lite hårvårds produkter, klippa mig, hem och bleka slingor och sedan ner och kolla på mikes fotbollsmatch! ganska kul faktiskt! Okej, jag hatar fotboll egentligen, men när mike är med så är de riktigt roligt! go honey!

Längtar även efter en rolig grej i helgen :) men de kan jag inte säga vad de är en, men jag lovar att ni får veta om de går bra!


bild från förra matchen :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback