Dags att få panik?

Nu var de inte nådigt med saker och läxor att göra!  Här trodde man att man skulle få lite lugn och ro, men så blev det inte... Läxorna bara ökar och fick reda på att matte nationella är nästa vecka! I'm going to die!

Förutom en massa, massa plugg så händer lite roliga grejer den här veckan :) Imorgon ska jag, Bella och Vanessa börja jobba med vårt projektarbete med fika på Wayne´s.
På onsdag ska jag och Mike ta ut syrrorna mina Saga & Thea på McDonalds och sedan bowling. superduperkul!
Hoppas på lite utgång på fredag, studentfest på hangloose, får se om jag får med mig mike ut en sväng ;)

Nä, nu blir de mer plugga för mig. Usch :(


nationella i 4 timmar? hallå ? HJÄLP :S

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback