Uppsala, My baby and I ;)

Idag har jag och min baby varit i Uppsala ;) Vad vi gjorde de får i veta någon gång i framtiden! spännande ska de vara. Jag lovar att de kommer så fort som möjligt.

Bland allt v gjorde har vi bland annat fikat en stund på wayne's, i Uppsala såklart. Vi försökte oss på en pussis bild, men de gick inte så jävla bra^^

 
 

Imorgon blir de mycket roligt! Ska vara med min gullrumpa Matilda och vi ska köra en "girls night", fast på eftemiddagen. Ska göra de sista blonda slingorna i mitt underhår och även några nya för att få bort mesta dels av utväxten :) Lär nog dock göra det en gång till, efter jag satt i håret, om de inte räcker med solbekningen jag brukar få naturligt. Blonde summer!

Känner verkligen att de är dags att byta hårfärg litegranna! Jag har ju någon slags guldblond, med lite rött, med lite allt möjligt, lite alá Kenza :) Jag trivs jättebra, men nu vill jag ha något som jag alltd velat! Blond på sommaren och löshår. Men ta de lungt! Blir inge fjortis platinablont, sönderblonderat risbusk. De blir flera olika blonda nyanser blandade och de kommer så naturligt ut, eftersom jag är ganska ljushårig från början. Kommer såklart bilder i bloggen så fort jag är done med allt.


mike<3jessica=always and forever <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback