Vad är de för fel med stora bröst?

Jag förstår inte hela hysterien med stora bröst? Vad är de som är så hemskt? Alla som har de har inte opererat sig. Vissa har helt enkelt naurligt stora bröst, ska de vara fel på något sett?

Varför görs inte bh:arna till dom som verkligen behöver dom ? Alla bh:ar görs i yttepytte strl, de är väl endå tänkt att dom ska stödja? Då behöver väl vi med lite mer också eller hur? om inte ännu mer!

Varför ska jag behöva resa till Sthlm för att betala 500kr för en helt vanlig bh? Bara för att jag har stora bröst? De är väl inte mitt val? Gener är gener! Så snälla? kan ingen göra bh:ar för ALLA? och då menar jag alla!

För att avsluta detta inlägg vill jag säga: Jag har helt naturligt stora bröst och det är sbsolut inget fel med det! Och jag ska heller inte behöva dölja det för att slippa kommentarer från äckliga killar eller omogna brudar. that's a fact!


läste en arikel i metro om de här! mer vill ha om de också! det behövs!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback