Fullspäckad dag..

Idag är en fullspäckad dag, fylld av skola, PROV (hjälp!) och även storhandling. Det sista är faktiskt riktigt roligt, men jag är ju en sucker för att shoppa. Oavsett vad de gäller!

Sen är det en rolig känsla att gå och storhandla med Mike. Man känner sig sen en mini-vuxen och som vi snart ska åka och hämta barnen från träningen. Att vara vuxen kanske inte är så hemskt, i allafall inte så länge jag har Mike vid min sida :)

Just nu har jag samhällskunskap och skriver en uppgift om massmedia. Ett kapitel som jag helt missat. När jag var i Thailand, men det var de värt! Skulle inte sitta fel att ligga på stranden där nu igen.

Men! Imorgon får jag träffa alla mina vänner, och käka tacos och gå på krogen.


Jag på en supermysig liten ö, mitt ute i ingenstans. Vit strand och genomskinligt/blå/grönt vatten. Och typ 40grader varmt. Kunde livet bli mer underbart?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback