No more blondie?

Jag har ett allvarligt dilemma.. Som vi nog vet har jag blond hårfärg just nu, och de har tagit lååång tid att få fram den och nu har jag haft den i några månader, men jävlar vilket jobb det är! När man är blond kan man inte längre fixa något hemma, utan allt måste göras hos frisören för att få det fint. Och jag som inte tål en utväxt på mer än 5mm funkar det inte så bra för, de går inte ens att färga..

Så jag fundera nu starkt på att gå tillbaka till min gamla hårfärg (typ) som jag jämt tonar och mixar in ljusa slingor. En jättesnygg röd-blond/guld-blond färg, som jag trivs jättebra i, och mycket lättare att sköta, och eftersom den är så nära min egen färg så får jag mycket mindre utväxt. + att mitt löshår matchar med den färgen.

Ska jag färga tillbaka det? :)

blond

 

färgen jag vill färga röd-blond/guld-blond


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback