Nykär efter 14 månader, självklart!

Jag är verkligen så fruktansvärt kär i min pojkvän. Helt sinnessjukt hur jag fortfarande blir spänd när vi inte setts på några timmar och hur jag när jag går hem skyndar mig lite extra för att komma hem till Mike fortare.

Jag är nog lika nykär nu, som jag varit under hela vårt förhållande. Det verkar aldrig försvinna och det är så himla underbart. Min hjärta slår lite extra när jag ser honom och jag kan inte vara i samma rum utan att vilja nudda honom, hela tiden! Och för varje dag som går blir jag mer och mer säker på att de här kommer hålla föralltid.

Mike, du är mitt allt
jag älskar dig med hela mitt hjärta
det är föralltid du och jag
<3


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback