Oplanerad utgång :)

Min första oplanerade utgång blev igår! Vanessa kom förbi vid 4, och herregud de var längesen vi sågs, alldeles för längesen! Saknat alla som fan och nu förstod jag direkt varför. Vi tog en kall, men skön, promenad till Willys och senare på kvällen drog vi till slick och dansade loss lite med våra svartmålade ögon. Sexy vamp ;)

Var en jättemysig kväll och jag vill aldrig vara borta från mina nära vänner sådär länge. Semestern var ju hur härlig som helst dock, och jag spenderade varje underbar sekund med min älskling, och bästa vän! Mike är inte bara min pojkvän och själsfrände, han är er av mina bästa vänner, och det är viktigt i ett förhållande.

Snart får jag se alla mina vänner igen, och skolan drar igång, SKÖNT! : ) Call me crazy, men har man mina vänner vill man se dom varje dag!

 

Kvällens outfit blev en enkel svart klänning med två guldiga halsband och massa armband! :) och såklart kolsvarta ögon ;)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback