Öppet hus

Ikväll är det öppet hus på Vasaskolan kl 18:00-20:30 tror jag. Jag går ju i allfall dit och gör mitt och hoppas på att de ska vara lite folk så vi får gå hem fort. Riktigt segt att behöva vara där hela eftermiddagen och dansa korta pass.

Ikväll ska vi ha:
Balett
Jazz
Improvisation


Balett är alltid lika roligt och idag ska jag inviga mina stickade shorts från dans och gym shop! Danskläder är så fruktansvärt dyrt.. Mina shorts kostar 280kr och ska snart köpa tåspetsskor och body, 400kr respektive 350kr. Svider i plånboken, men de äre värt.

Nu ska jag ta mig något att äta och sedan göra en dansanalys om föreställningen vi såg igår, som var superbra!

Är jättesugen på tacos just nu, bild från torsdagen med brudarna. Stolt över mig själv som lyckades steka köttfärsen! Mästerkock på g snart kanske? ;)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback