Thailand

Thailand

Jag har ju lovat att bjuda på bilder och även berätta lite om semestern, så här kommer det.

Vår semester i Thailand var helt underbar och vädergudarna var verkligen på vår sida! 14 dagar i streck med bara sol och hur varmt som helst! Sol och bad och massa kärlek. De sista dagarna var det dåligt väder, men vi åkte och shoppade och sista dagen myste vi på hotellrummet med film, då det ÖSTE ner och åskade.. men ganska skönt att de är dåligt när man åker hem, känns de mindre hemskt.

Under resan så badade vi och solade såklart, shoppade och roligast var dagsturen med båt till Phi-phi öarna. Både stora phi-phi island, maya bay, monkey beach m.m. Var helt underbart väder, underbart sällskap såklart och helt underbart vackert. De mest vackra jag någonsin sett, och de känns så himla coolt att jag fått dela det med Mike. Inget kan ändra på det. Och många mer fina saker ska vi hinna se tillsammans i livet.

Alla brukar ofta bråka på semestern, och den rädslan försvann lika fort som planet landade. Vi har helt underbara 17 dagar tillsammans, och varje sekund av dom dagarna lika underbara och fyllda med kärlek. Inte ett tjafs, bråk eller liknande. Vad finns de att bråka om?

Nu väntas på nästa semester, till sommarn tror jag? När jag slutat skolan och jag håller tummarna att de blir en London weekend!













kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback