Arlanda here we come ;)

Om några få timmar bär det av till Arlanda! Shit? händer det här eller? Känns så himla overkligt, och jag har fortfarande inte förstått att vi faktiskt ska till thailand, värme och bort från allt här hemma. Helt själva, för första gången också ;)

På arlanda kanske jag fattar att jag ska någonstans, men trots det så infann sig riktig resfeber inatt. JAg har inte sovit mycket och vaknat varje timme och somnad om igen. Vid kl halv 9 kunde jag inte mer och fick helt enkelt kliva upp och sätta mig vid tv:n. Sova på planet? ja, tack!

Idag har jag och mike städat som små judar i hela lägenheten. Plockat undan, dammsugit, tvättat allt, torkat golv, fönsterbrädor, putsat i badrummet m.m. Ska vara superrent och snyggt när man kommer hem. Även ett totalt tomt kylskåp! Allt hinner ju bli förstört typ, så har fått tömma hela skiten, blir att handla direkt vi kommit hem kan jag lova.

Kommer sakna alla mina vänner och familj så enormt! det börjar slå mig nu att jag inte får träffa alla på 17 hela dagar... usch.. men party och krogen såfort jag kommer hem med alla mina polare blir de ;) så alla brudar, håll torsdagen den 5:e november öppet. ;)

arlanda!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback