det är dags för Fredagsmys (8)

Idag är det dags för fredagsmys för mig med mormor och morfar :) Min älskling Mike jobbar till 12 imorgon så jag tänkte åka till mormor och morfar, gå på bio och sedan sitta vid datorn en stund och lyssna på lite låtar till mitt solo nummer. Kan verkligen inte bestämma mig, men jag skärt ner de till 3 alternativ i allfall. :)

Idag har vi fortsatt på step up dansen och vi är nästan färdiga! Känns sjukt skönt, all koreografi börjar sakta men säkert sjunka in också, om de ändå gick lite saktare ;) men jag kan lova att det kommer vara så jävla snyggt med 10 dansare och den dansen, gud vad jag längtar !


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback