Snart 17 dagar av sol och bad!

och lite shopping såklart ;) Ska bli jätteskönt att komma iväg från det kalla landet och skolan. Även om jag önskar att jag inte missade så mycket som jag gör.... Matten känns jobbigast, men man får ju alltid offra sig lite, eller hur? I fredags fick jag och sara äntligen styr på studentkryssningsbiljetterna och gud vad kul det ska bli. Tur att vi ska bo i samma hytt så hon kan sköta betalning etc när jag är borta :)

För er på Vasa: Studentkryssningsbiljetter säljs utanför biblioteket kl 11-12 måndag-torsdag nu i veckan. OBSERVERA ATT DET ÄR DET ENDA TILLFÄLLET ATT KÖPA OCH ATT DE ÄR BEGRÄNSAT ANTAL PLATSER!

råknoddande på matten, hur fan annars ska de gå? :S anteckningar och överstryckningspenna är vad min bok är fylld av. tur att jag köpt en till ;)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback