Den 11 oktober bär det av ;)

Om exakt tre veckor på dagen, och nästan på timmen, bär det av till inget mindre än Thailand! Och det ska bli underbart skönt kan jag lova! Nu har man varit i det här kalla landet på tok för länge...
och man får använda alla fina kläder man köpte inför sommaren som aldrig kom.

Så nu blir det plugga som en galning de närmaste veckorna för att ta igen för det jag missar och även jobba efter skolan... inte så värst roligt, men pengar vill man ju ha, eller hur?

Även annat som är på g, som jag får veta snart i veckan... håll tummarna med mig!

Nu ska vi bara se om jag kommer ihåg att boka vaccination imorgon också (A)




kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback