Jag älskar Natacha Peyre

Jag verkligen älskar Natacha Peyre! Förutom att vara så jävla vacker så är hon störtskön :) Läser hennes blogg jämt och jag tycker jämt hon kommer med egna åsikter, står för dom  och sen finns det några klockrena moments, som denna:

Det verkar vara den nya trenden bland alla fjortisbloggare.
Jag gillar ju trender så jag kanske borde haka på?
Jag ska börja klä mig i Ed Hardy kläder som var inne för 10år sedan, sminka mig med grus och överdosera idominsalva....yeeeeey!!!!


Detta är ett utdrag från hennes blogg, och kan hon ha mer rätt? halleluljah!

riktigt snygg header också, vill också ha en sån :(


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback