Ladies & Gentleman, I'm back!

Äntligen en uppdatering, sånna där som jag är ruggigt dåliga på just nu, men ni får ha överseende med mig! Jag kan i allafall lova att tiden jag inte bloggar på använder jag mycket produktivt.

Idag hade jag och Sara möte med rektorn, som representanter från Studentkommitten såklart, vi har inte gjort något hyss. Vi hade en väldigt produktiv timme måste jag själv säga. Jag älskar att planera med Sara, sneaky and we get it done! ;)

Just nu sitter jag och jobbar, ja jag ska hinna jobba också, utöver allt annat jag har för mig vad som känns som dygnet runt.. Men de mesta är bara roligt :)

Ja, dom här var ju ett tag sen, eftersom jag nu vart 18 i 6 månader ;)



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback