Snart två år för bloggen och jag <3

Nu var det snart 2 år sedan jag började blogga, och gud vad ni läsare har fått sett en förändring må jag lova! Kan inte tro mina ögon när jag kollar på inlägget jag skrev för 2- 1½ år sedan....

Det var längesedan jag var den där tjejen, att jag ens var den där tjejen? (vad tänkte jag med?) men jag antar att det har med åldern att göra. Vi alla har en tonårsperiod och jag är bara glad att jag tog mig ur den nästan lika fort som jag kom i den. Nu är man äldre och mognar.

Äldre och mognar tänkter du? Men jag är ju faktiskt fortfarande 18 år gammal. Jag tycker om samma saker som alla andra 18åringar även om jag inte springer på krogen jämt och super sådär lite för mycket. Fast vill man göra det, do it ! Alla är vi olika och det viktiga är ju att man trivs med sig själv, det är en läxa jag lärt mig och som har gett mig mycket.

2007  (16)                                      2009 (18)




kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback